مطالب علمی- ورزشی- طنز


امير قلعه نويي در حاشيه تمرين امروز استقلال گفت: شرايط بازيکنان خوب است. بازيکنان واقعا معرفت به خرج دادند و تمرينات ما آغاز شده است. فکر مي‌کنم اولين پيروزي را به دست آورديم و آن هم اينکه اکثر بازيکنان قراردادشان را تمديد کردند و دو هفته است که تمرينات شروع شده آن هم بدون اينکه يک ريال به آنها پرداخت شود.

وي ادامه داد: اين رسمش نيست که آن طرف قضيه آن همه خرج شود ولي اين طرف انگار نه انگار. چه کسي بايد بازيکنان را صدا کند و به آنها پول بدهد؟ فتح‌الله‌زاده تلاشش را مي‌کند اما هيئت مديره هم بايد پول بياورد.

سرمربي استقلال در مورد بازيکناني که اين تيم جذب کرده و آنهايي که از دست داده، عنوان کرد: 5-6 بازيکن خوب گرفته‌ايم و آنهايي که مورد نظر ما بودند، جذب شدند ولي فکر نمي‌کردم تيموريان از استقلال برود او به اميري گفته بود مي‌ماند. درصد جذب يک هافبک دفاعي و يکي دو هافبک نفوذي هستيم. تلاش مي‌کنيم در همه پست‌ها دو رقيب و دو رفيق داشته باشيم و فصل را کامل به پايان برسانيم.

قلعه‌نويي در مورد وضعيت مهدي رحمتي و مجتبي جباري اظهار داشت: نيامده‌ام که سرمايه‌سوزي کنم. مهدي رحمتي کارش با استقلال تمام شده است. اسم جباري را هم به مديران استقلال داده‌ام تا با او توافق کنند البته در چارچوبي که همه بازيکنان و حتي خود من قرار داريم. همه بايد در چارچوب باشگاه قرار بگيريم.

وي در مورد هزينه‌هاي باشگاه پرسپوليس در يارگيري گفت: از وزير ورزش تعجب مي‌کنم که دو نگاه متفاوت به دو باشگاه دارد. مگر مي‌شود دو فرزند را به اين شکل نگاه کرد و يکي را خودي ديد؟ من کاري به آن تيم ندارم، هر چقدر مي‌خواهند خرج کنند اما بايد نگاه عدالت محور باشد. مگر هر دو تيم متعلق به وزارت ورزش نيستند؟ استقلال مظلوم واقع شده است. البته اين تيم 32 سال است که مظلوم است، شايد به خاطر اسم قبلي‌اش اين گونه است.

قلعه‌نويي ادامه داد: هر چند اميدوارم اين خرج‌ها به نفع فوتبال باشد، اما من از اين خرج‌ها دلهره دارم زيرا اگر آن مدير برود فضايي که درست کرده، باقي مي‌ماند. پول خوب است اما بايد با برنامه و هدف تزريق شود. نبايد اين خرج کردن به گونه‌اي باشد که نگاه عدالت محور نداشته باشد و دودش به چشم فوتبال برود.

قلعه‌نويي با اشاره به بي‌پولي استقلال خاطرنشان کرد: شانس من است در تيم ملي بودم آن شرايط بود و هر وقت به استقلال مي‌آيم شرايط اين گونه است. فکر مي‌کردم به خاطر قابليتم من را به استقلال آورده‌اند اما حالا فهميده‌ام که به خاطر بي‌پولي مرا به عنوان سرمربي انتخاب کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com